مجسمه ای عجیب ساخته شده از 11 لیتر خون (+عکس)
 
◄ΣΞΣ♥мλη☻,Кн☺Ð₪Σ♥ΣΞΣ►
ای کاش تنها غمم ،شکستن نوک مدادم بود.

مجسمه سازی هنری است که نیاز به تمرین و استعداد بسیاری دارد. همچنین در این هنر باید از مواد اولیه خاصی استفاده کنید اما یک فرد هندی این قانون را زیر پا گذاشته است.

یک معلم هندی که تنها تصاویر آن منتشر شده است و نام اصلی اش منتشر نشده است، دست به کاری بسیار عجیب زده است و مجسمه فرماندار ایالت محل زندگی اش را با 11 لیتر خون ساخته است.

این هندی که معلم تیراندازی است در ایالت "تامیل نادو" زندگی می کند و با استفاده از 11 لیتر خون یخ زده که خودش و 32 نفر از دانش آموزانش این مجسمه را ساخته است و بار دیگر با خون آن را تزئین کرده است.

 
مجسمه ای عجیب ساخته شده از 11 لیتر خون (+عکس) www.taknaz.ir

او بعد از 8 سال که خون خود را جمع کرده است توانسته بود 6.5 لیتر خون جمع آوری کند ولی برای اتمام کارش نیاز به 4.5 لیتر دیگر داشته است که دانش آموزانش برای او تهیه کردند.

 

او می گوید ابتدا طرح های اولیه را ساخته بود و پس از جمع شدن خون آن ها را در قالب ریخته و پس از دوماه نگهداری در 27 درجه سانتی گراد زیر صفر به این شکل در آمده است.

او همچنین هدف اصلی خود را تشویق مردم به اهدای خون اعلام کرده است اما تصمیم گرفته است که این کار را اینگونه انجام دهد. او گفته است اگر 11 لیتر خون بتوان جمع کرد بسیای از بیماران نجات پیدا می کنند.

مجسمه ای عجیب ساخته شده از 11 لیتر خون (+عکس) www.taknaz.ir




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام دوستان عزیز به وبلاگ ماخوش اومدین.مرسی از بازدیدتون.امیدواریم بتونیم مطالبی رو در وبلاگمون قرار بدیم که مورد پسند شما دوستان گل باشه.چندتا خواهش داریم یکی اینکه تو نظر سنجی شرکت کنید .دومی اینکه حتما برامون نظر بزارید.سومی حتما ولطفا عضو هم بشید.مرسی از شما بازیدید کننده ی گرامی.برای اطلاعات بیشتر میتونید به پروفایل مراجعه کنید.هر گونه سوالی هم داشتید میتونید به ادرس ایمیل هر دوتامون بفرستید.مرسی
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ◄ΣΞΣ♥мλη☻,Кн☺Ð₪Σ♥ΣΞΣ► و آدرس arashdnm.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. فداتون بوس بوس





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 123
بازدید دیروز : 92
بازدید هفته : 123
بازدید ماه : 1378
بازدید کل : 181421
تعداد مطالب : 987
تعداد نظرات : 151
تعداد آنلاین : 1